Valentine’s Day și puterea ofertelor speciale: De ce plățile rapide contează

Valentine’s Day, Ziua Îndrăgostiților de pe 14 februarie, împrumutată din Occident, sau Dragobetele, varianta autohtonă, scoasă de la naftalină, prilejuiesc afacerilor din eCommerce perioade prolifice de vânzări dacă știu să gestioneze bine ofertele speciale. În acest articol vom prezenta elementele cheie ale succesului promoțiilor pentru îndrăgostiți și cum le influențează metodele de plată flexibile și rapide implementate în magazinele online.

Oferte atractive, reduceri și pachete avantajoase pentru ea și el

Peisajul online ale acestei perioade este dominat de promoții și oferte care au în centrul lor multe inimioare roșii, simbol al dragostei și al îndrăgitei sărbători Valentine’s Day. Aceasta pare să-și fi pierdut adevărata valoare sentimentală și oarecând religioasă, devenind un adevărat fenomen comercial, care propulsează vânzările online și modelează comportamentul consumatorilor.

Sfântul Valentin, cunoscut în lumea catolică drept protector al căsătoriilor în primele secole creștine, îi cununa religios pe tineri în ciuda interdicțiilor și prigoanei creștinilor din acele timpuri. Începând cu a doua jumătate a secolului al XX-lea, sărbătoarea capătă valențe comerciale, iar luna februarie reprezintă intervalul în care se produce magia, iar magazinele fizice sunt invadate de inimioare.

Brandurile din eCommerce profită de ocazie, promovând cadouri, flori și experiențe. Genialitatea constă în crearea unui trend care reflectă un ritual – un moment specific asociat cu acte de afecțiune și oferirea de cadouri.

Un studiu Think with Google arată că Spania este pe primul loc la numărul de utilizatori care caută cadouri de Valentine’s Day. Cele mai populare idei, pe care le putem observa și pe piața din România, sunt o cină romantică, ciocolata sub toate formele ei, parfumurile și cosmeticele, florile și bijuteriile. Tendințele arată că recent a crescut ponderea cadourilor care oferă experiențe: la salonul de înfrumusețare, la spa, la masaj, la restaurant, excursii, concerte și călătorii.

Așadar, afacerile din eCommerce, magazinele online, hotelurile, centrele de beauty, restaurantele, cinematografele care au site-uri trebuie să-și promoveze ofertele în mod vizibil atât pe home page, cât și în paginile de prezentare a produselor, prin publicitate plătită, e-mail marketing sau pe social media. Ofertele trebuie să fie reale, cu avantaje autentice pentru cumpărători și cu o prezentare festivă, pentru mai multe șanse de reușită în a atrage clienții și a crește vânzările.

Succes până la adăugarea produsului în coșul de cumpărături. Ce se întâmplă după?

Un studiu Statista efectuat în 2024 arată că aproximativ 41% dintre utilizatori abandonează coșul de cumpărături în magazinele online din cauza taxelor ridicate de expediere, în timp ce 30% renunță la articole din cauza costurilor neașteptate la plata produselor, comisioane surprinzătoare la checkout, care fac ca valoarea comenzii să fie mai mare decât ce a calculat inițial persoana respectivă.

Alte motive semnificative includ lipsa metodelor de plată online, îndoielile legate de securitatea tranzacției, o interfață cu aspect necunoscut la plată sau nefuncționarea platformei de plăți și erorile la procesare.

Pentru a evita astfel de neplăceri, care pot duce la pierderi de bani investiți în campanii de marketing costisitoare prilejuite de Ziua Îndrăgostiților, afacerile trebuie să implementeze metode de plată sigure și flexibile, printr-un procesator de plăți de încredere.

Importanța plăților rapide și sigure pentru succesul ofertelor de Valentine’s Day

Începând de la cea mai simplă metodă – plata online cu cardul, destinată oricărui deținător de card Visa sau Mastercard, ușor de efectuat prin introducerea datelor de plată și a codului CVV, comercianții își pot asigura avantaje competitive substanțiale față de concurență, mai ales dacă au oferte de nerefuzat pentru îndrăgostiți. Acest modalitate implementată de magazinele online, este potrivită tuturor afacerilor din eCommerce.

Și mai utilă este, pentru cumpărătorii fideli, care și-au introdus deja datele de plată cu ocazia unei comenzi efectuate, metoda one-click pay sau pay-for-click, prin care, cu un singur click pe butonul de plată, se realizează tranzacția.

Pentru produsele cu valoare mare, cum ar fi un inel de logodnă, un colier sau cercei din aur, este deosebit de util pentru comerciant să aibă metode de plată care înlesnesc achiziția produsului de către cumpărător. Plata în rate, prin care întreaga sumă datorată ajunge la comerciant, eliminând riscurile pentru acesta, în timp ce cumpărătorul va plăti ulterior ratele către banca emitentă a cardului, este o alegere excelentă pentru afaceri.

Totodată, comercianții își pot spori vânzările, atrăgând noi clienți, dacă implementează, prin platforma procesatoare de plăți, finanțarea 100% online. Cumpărătorul obține rapid, online, un credit pentru a putea plăti contravaloarea produsului dorit. Plătește apoi, în tranșe, către TBI Bank, suma datorată.

Comenzile personalizate de produse speciale, unicat, realizate de artizani, care presupun o diferență de preț, chiar dacă afacerea are magazin online, se pot achita ușor cu un link de plată, pe care comerciantul îl generează și îl trimite prin sms sau e-mail către cumpărător.

Toate aceste metode de plată moderne, ușor de implementat cu EuPlătesc, rezolvă multe dintre inconvenientele afacerilor din eCommerce în ceea ce privește rata de conversie a utilizatorilor, atragerea de noi clienți, oferirea unei experiențe de cumpărare satisfăcătoare și fluide, contribuind și la reducerea ratei de abandon a coșurilor de cumpărători.

EuPlătesc oferă pachete de servicii avantajoase, o politică transparentă a comisioanelor, rapoarte detaliate și, din perspectiva clienților afacerilor online, securitate, eficiență și rapiditate în procesarea plăților, în condițiile unei funcționări optime, în orice momente, a platformei procesatoare de plăți.

Implementarea unor metode de plată rapide și sigure este esențială pentru succesul ofertelor de Valentine’s Day. O experiență de checkout simplă și fără surprize crește conversiile și fidelizează clienții. Cu soluțiile flexibile de la EuPlătesc, afacerile din eCommerce își pot maximiza vânzările, oferind cumpărătorilor o tranzacție fără obstacole și o experiență de shopping plăcută.

De ce să alegi EuPlătesc?
Suntem procesatorul de plăți online care oferă metode de plată cu o securitate sporită pentru ca tu să te poți concentra pe diversificarea gamei de produse și servicii.

Un nivel înalt de securitate este absolut necesar când vine vorba de tranzacționarea online, de aceea te ajutăm să detectezi fraudele online în timp real prin sistemul dezvoltat de Visa şi Mastercard, și furnizat de EuPlătesc.ro.

Răsplătim încrederea care ne este acordată, astfel suntem receptivi la nevoile tale și îți oferim servicii personalizate.

Oferim servicii de calitate astfel încât clienții noștri să-şi poată onora promisiunile faţă de proprii clienți.

Îți oferim tot ce ai nevoie pentru afacerea ta online. Experienţa, resursele şi serviciile noastre reprezintă soluţia ideală pentru tine şi clienţii tăi.