Black Friday și sărbătorile de iarnă: Optimizarea procesului de plată pentru un sezon fără stres

Sezonul aglomerat de cumpărături, începând cu Black Friday și continuând cu febra sărbătorilor de iarnă, aduce oportunități uriașe pentru comercianți, dar și provocări pe măsură. Creșterea exponențială a tranzacțiilor pune presiune nu doar pe stocuri și logistică, ci și pe infrastructura procesatorilor de plăți. De la timpi de procesare mai mari până la refuzuri nejustificate ale tranzacțiilor, supraaglomerarea sistemelor poate afecta direct încasările și reputația magazinelor online. Într-un astfel de context, alegerea unui partener de încredere în procesarea plăților este esențială.

Importanta oferirii unor metode de plată flexibile pentru clienți

O campanie de marketing convingătoare, reducerile semnificative de Black Friday sau ofertele avantajoase pentru Crăciun își ating scopul în măsura în care persoanele care recepționează mesajele sau vizitează magazinele online merg efectiv până la capăt cu decizia de cumpărare, finalizând tranzacția. Metodele de plată flexibile puse la dispoziție de comercianți contribuie din plin la reducerea ratei de abandon a coșului de cumpărături.

O platformă solidă sau un site de e-commerce puternic trebuie să asigure cumpărătorilor soluții de plată online sigure și eficiente. Astăzi oamenii aleg cele mai convenabile opțiuni pentru plată și expediere. O bună parte utilizează încă plata ramburs la curier sau cu cardul la punctele easybox, însă tendința este către creșterea ponderii tranzacțiilor online. În plus, pentru comercianți este o variantă mai sigură, prin care se pot proteja de pericolul neridicării coletelor.

Rambursul cu cash la curier îi poate surprinde pe clienți nepregătiți cu bani numerar, iar livrarea să poată fi întârziată sau anulată din acest motiv. Există și situații în care cumpărătorii se pot răzgândi, pentru că au apărut între momentul comenzii și cel al plății, cheltuieli urgente care limitează sau epuizează bugetul rezervat produsului achiziționat și atunci renunță la acesta din urmă. Fluxul de numerar la comerciant este astfel mai nesigur și imprevizibil.

Pe de altă parte, cu metodele de plată online implementate în magazin, afacerile au evidențe mult mai clare și o mai bună predictibilitate a volumului de tranzacții și intrări în contabilitate prin vânzări. Indiferent că funcționează ca magazine fizice, ca prestatori de servicii sau ca site-uri de e-commerce, soluțiile de plată flexibile atrag întotdeauna un număr mai mare de clienți.

Colaborarea cu un procesator de plăți online de încredere, cu soluții de securitate implementate în sistemul de plăți, contribuie la creșterea prestigiului comercianților și a încrederii clienților în afacerile acestora. În perioadele cu volum mare de vânzări, precum cele de Black Friday sau de sărbători, soluțiile sigure și eficiente oferite de un procesator de plăți sunt un factor de progres pentru orice afacere.

Ce metode de plată online pune la dispoziția antreprenorilor platforma EuPlătesc?

În funcție de dimensiunea afacerii, de cifra de afaceri, de industria în care activează și de specificul acesteia, se aleg cele mai eficiente soluții de plată online. Pentru flexibilitate și eficiență, mai multe opțiuni înseamnă o experiență de plată cât mai convenabilă pentru un număr mai mare de cumpărători. În acest sens, platforma EuPlătesc, cu o experiență de aproape două decenii pe piața serviciilor de plată online din România, pune la dispoziția comercianților o gamă variată de modalități de plată:

  • Plata cu cardul, cea mai rapidă și ieftină metodă, care poate fi implementată cu succes în interfața magazinelor online, precum și în afacerile care interacționează fizic cu clienții.
  • Plata prin terminal virtual permite clienților să plătească cu cardul în orice magazin, restaurant sau alt prestator de servicii, iar comercianților le oferă posibilitatea de a transforma orice terminal (smartphone, tabletă, laptop) într-un dispozitiv de plată, practic într-un POS fără hardware.
  • Credit online pentru achiziția de bunuri și servicii, sistem de finanțare a clienților pentru diferitelor nevoi personale de achiziție. Vânzătorul primește suma integrală, iar cumpărătorul creditat de TBI Bank urmează să achite băncii la termene stabilite, banii primiți.
  • Plata în rate, o soluție care facilitează cumpărătorilor achiziția unor produse de valoare, atunci când nu dispun de întreaga sumă. Pentru comercianți este avantajoasă prin faptul că bunul este achitat integral, iar ratele se plătesc de către client la TBI Bank.
  • Plățile recurente, metodă de plată convenabilă pentru servicii pe bază de abonament sau taxă. La date fixe, companiile prestatoare sau organizațiile își primesc automat sumele datorate de clienți, iar aceștia din urmă nu mai trebuie să introducă de fiecare dată datele plății și ambele părți sunt scutite de disconfortul întârzierii plăților.
  • Achitarea prin link de plată, utilă comercianților care nu dispun de website sau de coș de cumpărături virtual. Platforma procesatoare de plăți generează un link de plată, care se trimite clientului prin sms sau e-mail, iar acesta din urmă îl accesează și este direcționat către o interfață pentru plata sigură prin EuPlătesc.
  • Pay by Face, soluție de plată care se folosește de tehnologia biometrică pentru efectuarea de tranzacții rapide și sigure.

Aceste opțiuni diversificate contribuie la optimizarea procesului de plată și la crearea unei experiențe fluide pentru clienți.

Soluțiile tehnice EuPlătesc pentru perioadele cu trafic intens

Platformele de plăți eficiente, care asigură fluiditatea tranzacțiilor și răspund rapid la creșterile de trafic, pot face diferența dintre o campanie de succes și una umbrită de plângeri ale clienților. Un procesator de plăți performant precum EuPlătesc poate ajuta afacerile să depășească provocările sezoniere cu succes, asigurând o experiență plină de satisfacții atât pentru comercianți, cât și pentru clienții acestora.

EuPlătesc este într-un continuu proces de optimizare, astfel încât să poată răspunde cu promptitudine solicitărilor de plăți și să opereze rapid tranzacțiile în condiții de maximă securitate. Fără o infrastructură tehnică solidă, procesatorul nu ar fi experimentat evoluția fulminantă atât ca număr de clienți, cât și ca volum al tranzacțiilor de-a lungul timpului. În prezent înregistrează peste 9.400 de comercianți activi, cu volum mare de plăți, și peste 20.000 de comercianți înrolați pe platformă. Funcționarea este continuă, iar în perioadele de mentenanță planificată se asigură o funcționare în proporție de 99,87 %, valoare care s-a menținut constantă, indiferent de creșterea platformei și a volumului de plăți.

Platforma EuPlătesc înregistrează o încărcare maximă de doar 30% în perioadele de vârf. În timpul sezoanelor cu trafic intens, cum ar fi Black Friday, cumpărăturile de sărbători, festivaluri precum Untold, procesatorul utilizează doar 50% din capacitatea de RAM. În restul anului, se rulează la mai puțin de 5% din capacitatea CPU. Așadar, perioadele de vânzări crescute nu pun probleme comercianților care au implementat soluțiile de plată flexibile și sigure ale platformei.

Optimizarea procesului de plată în perioadele aglomerate este esențială pentru succesul comercianților, iar colaborarea cu un procesator de încredere, capabil să gestioneze volume mari de tranzacții în condiții de siguranță și eficiență, devine un avantaj competitiv. Cu infrastructura tehnică robustă și soluțiile flexibile oferite de EuPlătesc, afacerile pot depăși fără stres provocările sezoanelor de vârf în vânzări, concentrându-se pe creșterea satisfacției clienților și consolidarea reputației lor pe piață.

De ce să alegi EuPlătesc?
Suntem procesatorul de plăți online care oferă metode de plată cu o securitate sporită pentru ca tu să te poți concentra pe diversificarea gamei de produse și servicii.

Un nivel înalt de securitate este absolut necesar când vine vorba de tranzacționarea online, de aceea te ajutăm să detectezi fraudele online în timp real prin sistemul dezvoltat de Visa şi Mastercard, și furnizat de EuPlătesc.ro.

Răsplătim încrederea care ne este acordată, astfel suntem receptivi la nevoile tale și îți oferim servicii personalizate.

Oferim servicii de calitate astfel încât clienții noștri să-şi poată onora promisiunile faţă de proprii clienți.

Îți oferim tot ce ai nevoie pentru afacerea ta online. Experienţa, resursele şi serviciile noastre reprezintă soluţia ideală pentru tine şi clienţii tăi.