Condiții de lucru

Pentru a putea începe tranzacționarea cu ajutorul euplătesc.ro, trebuie sa completați cererea de ofertă aici: https://www.euplatesc.ro/cere-oferta/. Completarea acestei cereri este foarte simplă și, în mod normal, nu ar trebui să dureze mai mult de 5 minute. În cazul în care cererea de ofertă nu conține toate detaliile pe care dvs. doriți să ni le transmiteți, ne puteți contacta și la helpdesk@euplatesc.ro.

În cazul în care cererea de aderare nu conține toate detaliile pe care dvs. doriți să ni le transmiteți, ne puteți contacta si la helpdesk@euplatesc.ro.

Pentru a completa cererea de aderare trebuie să cunoașteți următoarele date:

  • Numele și prenumele dvs
  • Numărul de telefon pentru a vă putea contacta rapid
  • O adresă de email pentru discuții ulterioare
  • Numele companiei care dorește plăți online cu cardul
  • Adresa site-ului care va accepta plăți cu cardul
  • Tipul activității companiei dvs

De îndată ce ați completat cererea de ofertă, aceasta va fi analizată de echipa noastră si veți fi contactat în cel mai scurt timp. În mod normal aprobarea cererii dvs. poate dura de la 2 ore la 3 zile. După ce a fost aprobată cererea dvs, veți primi oferta și pasul următor în vederea deschiderii contului de comerciant. Este posibil ca pe parcurs să vă solicităm informații sau documente suplimentare. Puteți utiliza cât doriți sistemul de test. În momentul în care considerați că doriți să începeți tranzacționarea online, contul dvs va fi mutat pe sistemul de producție. Din acel moment site-ul dvs. poate încasa plăți cu orice card bancar emis oriunde în lume, sub sigla Visa-Mastercard.

SITE-URI AGREATE

Înainte de a completa cererea de aderare la sistemul nostru de procesare online, vă rugăm să verificați că site-ul dvs respectă cerințele de mai jos. Ne rezervăm dreptul de a nu continua colaborarea cu societățile ce nu corespund politicilor interne și valorilor EuPlătesc.

Produsele și serviciile pe care doriți să le comercializați trebuie sa fie cele pe care le veți trece în contractul de procesare. Aceste produse trebuie să fie disponibile pe site-ul dvs.

În cazul în care gama de produse se va diversifica, vă rugăm sa ne notificați la helpdesk@euplatesc.ro.

Domenii neacceptate de catre VISA si MASTERCARD la plata cu cardul online:

  • gambling sub toate formele (jocuri de noroc, pariuri sportive și nu numai, quizz-uri în care se percepe taxa de participare și se câștigă bani, alte jocuri cu câștiguri in bani – bingo, forex, site-uri de licitații, etc)
  • astrologie, tarot, etc.

Tipuri de business ce nu pot fi inrolate momentan in platforma noastra:

  • comercializarea de măști medicale de protecție, mănuși de protecție, dezinfectanți.
  • farmacii.
  • comert cu produse ce conțin melatonină, canepă, cannabis, HGH, Kava, orice alte substanțe interzise de reglementările în vigoare.
  • dropshipping
  • dating/matrimoniale
  • vânzare/schimb criptomonede și orice altă activitate conexă criptomonedelor.
Înainte de a semna contractul de comision și a trece în mod Live, vă rugăm să verificați corectitudinea funcționării modulului de plată. Efectuați o tranzacție de test completă pe site-ul dvs. pentru a vă asigura că modulele funcționează corect iar clienții dvs nu vor întâmpina probleme la efectuarea plăților. În cazul în care doriți ajutor la integrarea tehnică, nu ezitați să ne contactați la helpdesk@euplatesc.ro

Politica dvs de returnare a produselor trebuie sa fie clar specificată pe site-ul dvs. Aceasta poate fi afișată oriunde pe site, atâta timp cât apare înainte ca un client să plătească utilizând sistemul euplătesc.ro. Politica de retur trebuie sa conțină, fără a se limita la, faptul că orice client are dreptul să returneze produsele după minimum 7 (șapte) zile de la data primirii lor. Trebuie evidențiate procedurile de urmat în cazul în care un client dorește returnarea produselor.

Este obligatoriu ca site-ul dvs să afișeze toate metodele de plată pe care le acceptă. Este recomandat ca pe prima pagină a site-ului dvs să afișați si logo-urile care descriu metodele de plată pe care site-ul dvs le acceptă. Pentru mai multe informații referitoare la afișarea logo-urilor, nu ezitați să ne contactați.
Este foarte important ca să informați clienții chiar de pe prima pagină, că site-ul dvs acceptă plăți cu cardul bancar în mod securizat. Acest lucru va asigura clienții dvs că folosesc un sistem sigur și că nu vor avea probleme pe parcursul cumpărăturilor, sau ulterior.
În cazul în care produsele dvs se pot tranzacționa în mai multe monede, este foarte important ca prețurile să fie corect afișate și calculate pornind de la moneda de bază.

Este obligatoriu ca pe site-ul dvs să existe o secțiune de contact care să cuprindă cel puțin:

  • Politica de livrare a produselor/serviciilor;
  • Politica de retur/anulare;
  • Politica de confidențialitate;
  • Informații privind siguranța datelor clienților;
  • modalitatea de sesizare a Autorității Teritoriale pentru Protecția Consumatorului;
  • orice altă informație absolut necesară pentru derularea corectă și completă a tranzacțiilor financiare și comerciale;
  • politica sa de rezolvare a reclamațiilor Utilizatorilor Finali; că își desfășoară activitatea de vânzare în conformitate cu Legea română.
  • Adresa de email trebuie să coincidă cu cea specificată în contractul cu euplătesc.ro

ADĂUGAREA DE LOGO-URI

Toți comercianții care procesează prin platforma euplătesc.ro vor putea afișa logo-urile disponibile în panoul de administrare.

Cât de utile sunt logo-urile?

Adăugarea logo-urilor de Visa Secure și Mastercard IdentityCheck va creste încrederea în site-ul dvs. Faptul ca acceptați carduri bancare la plată va mări numarul de cumpărători.

Unde ar trebui plasate logo-urile?

Regulile de lucru cu carduri bancare spun că logo-urile trebuie plasate pe prima pagină a site-ului dvs. Astfel clienții dvs vor afla acest lucru de la primul contact cu dvs. și acest lucru va spori încrederea în magazinul dvs și va crește vânzările. Este recomandat să adăugați logo-urile pe cât de multe pagini considerați util.

(pentru mai multe detalii vezi și pagina contact) .

Certificari EuPlatesc

EuroPayment Services S.R.L. este certificată PCI-DSS Level 1 – Service Provider și SR EN ISO/IEC 27001:2018 (#171, Sistemului de Management al Securității Informațiilor), SR ISO/IEC 27701:2019 (#05, Sistemului de Management al Confidențialității Informațiiilor) și SR EN ISO 9001:2015 (#10104, Sistemului de Management al Calității).

Acestor certificări se adaugă și personal certificat DPO (TÜV Austria Romania) ceea ce confirmă preocuparea EuPlătesc.ro pentru îmbunătățirea continuă a calității și securității serviciilor livrate clienților noștri.