ja_mageia

Metro Romania
Incepând cu anul 2011, Metro Romania a ales EuroPayment Services ca furnizor de soluţii de plată online cu card bancar. Mai multe informaţii puteţi gasi aici.
  • Narrow screen resolution
  • Wide screen resolution
  • Decrease font size
  • Default font size
  • Increase font size
Riscul online Imprimare Email

Tranzacţionarea pe Internet are un potenţial imens şi este o metodă de vânzare/promovare pe care orice companie doreşte să o folosească în mod serios. Cu toate astea, înainte de a fi online, trebuie să vă asiguraţi că sunteţi informat despre riscurile tranzacţionării pe Internet, responsabilităţile şi măsurile pe care le puteţi implementa pentru a reduce riscul afacerii dvs.

Este frauda o problemă?

Tranzacţionarea pe Internet este reglementată de organizaţiile internaţionale şi este foarte asemănătoare comenzilor prin telefon sau email (MO/TO), deoarece nici deţinătorul de card nici cardul nu sunt prezente cand tranzacţia este finalizată. Asta înseamnă că nu există semnătură sau cod PIN (Personal Identification Number) introdus care pot valida identitatea deţinătorului de card. De exemplu, un card valid poate fi utilizat fără acordul posesorului de drept, sau deţinătorul cardului poate pretinde că nu efectuat el tranzacţia. Acest lucru duce la generarea de chargeback (refuz la plată). Din fericire, euplătesc.ro vă pune la dispoziţie o protecţie suplimentară graţie standardului 3DSecure, prin care comerciantul este protejat de refuzurile la plată pe motivele 75 şi 83 ("Nu recunosc tranzacţia" şi "Fraudă").

Ce este chargeback-ul (refuzul la plată) şi când apare el?

Când o comandă este plasată pe Internet, poate fi dificil de dovedit că este o comandă validă datorită faptului că nu există PIN sau o semnătură validă. În cazul unei dispute, trebuie răspuns foarte rapid cu toate informaţiile de care dispuneţi pentru a dovedi băncii emitente că este o comandă validă plasată pe site-ul dvs. Dupa prezentarea dovezilor banii pot fi transferaţi automat in contul băncii emitente sau pot rămâne în contul dvs. Uzual, refuzurile la plată apar în maxim 6 luni de la data tranzacţiei, dar în anumite condiţii această perioadă poate fi extinsă (în cazul unor garanţii, sau perioada de livrare este inexactă, etc).

Luptând împotriva fraudei - cum pot reduce riscurile de apariţie a fraudei?

EuPlătesc.ro percepe frauda pe Internet ca pe o problemă foarte serioasă. Sistemele noastre informatice folosesc tehnici de criptare avansate si sisteme antifraudă de ultimă generaţie furnizate de Visa şi MasterCard. Suplimentar, am dezvoltat un sistem personal de protecţie antifraudă care furnizează clienţilor noştri metode de detectare avansată a potenţialelor tranzacţii frauduloase.

Pentru a reduce riscul de fraudă, noi recomandăm să verificaţi cu atenţie fiecare comandă plasată pe site-ul dvs, precum şi rezultatul filtrelor noastre, înainte de a decide dacă livraţi sau nu comanda.

 

 





   
Acest site foloseste cookies. Navigand in continuare va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor. Pentru detalii, va rugam sa consultati Politica de confidentialitate
OK
x